Monday 8 February 2010

Dette er ikke no leik


Eg fekk ein plutseleg trong til å skrive på norsk. Eg reknar med at eg berre har norske lesarar, så eg tek sjansen på at de godtek det. Når eg skriv på norsk er det jo så mykje lettare å sitere Yoga Fire. Det er ein bra ting.

I dag har eg skrive ein stil om kjærleik. Det kjentest litt rart, fordi eg veit ikkje kva kjærleik er, slik eigentleg. Eg vart kjempefornøgd. Den handlar om fyrste dagen eg bur saman med kjærasten. Den oppdikta kjæresten, that is. Eg drøymde meg heilt bort og stilen vart litt typisk 'hjartesmil', men det er jo fint. (nei, eg skriv ikkje nynorsk fordi ho gjer det. Eg har alltid skrive nynorsk.. berre slik at du veit det.)


Eg vil dele nokre bilete med dykk. Mappa med bileta heiter 'kisses' på macen min. Alle bileta har eg funne på weheartit @Kiss.
Åh, kjærleik.




Yoga Fire - Blod
(eg skal dra til tusenfryd og synge høgt: Baby, dette er ikke tusenfryd. Dette e'kke no leik!)

2 comments:

put a smile upon your face..